Regulamin sklepu internetowego Accolmile Group sp. z o. o.
Dane kontaktowe
Adres do korespondencji i przesyłek:
ul. Ryszarda Chomicza 3/6T
55-080 Nowa Wieś Wrocławska (koło Bielan Wrocławskich)
Telefon: +48 571 478 363
E-mail: biuro@accolmile.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy, dostępny pod adresem URL, prowadzony jest przez Accolmile Group sp. z o. o. z siedzibą w Nowej Wsi Wrocławskiej, przy ul. Ryszarda Chomicza 3, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS, dla której akta rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, NIP: 8961601650, REGON: 388341074.
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym oraz zasady zawierania umów sprzedaży z Klientem za pośrednictwem sklepu.
§2 Definicje
- Sprzedawca – Accolmile Group sp. z o. o.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w sklepie.
- Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży.
§3 Zawarcie umowy
- Informacje o Produktach podane na stronie sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
§4 Prawa i obowiązki stron
- Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zamówiony Produkt oraz ewentualnego kosztu dostawy.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt bez wad.
§5 Prawo odstąpienia od umowy & zwroty
- Klient, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22^1 Kodeksu Cywilnego, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.
- W przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 3 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy.
§6 Reklamacje
- 8.1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady
- fizyczne lub prawne, Kupujący może:
- 1) jeżeli jest konsumentem (w rozumieniu art. 221 § 1 Kodeksu cywilnego) – złoży sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady,
- 2) jeżeli nie jest konsumentem – złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady.
- 8.2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub
- w przypadku skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać
- informacje o tym fakcie listownie na adres Ryszaeda Chomicza 3/6T, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska lub poprzez e-mail na adres biuro@accolmile.pl.
- W zgłoszeniu zaleca się wskazać wadę, jaką zdaniem Klienta towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności towaru z umową zgodnie z art. 560 i nast. Kodeksu cywilnego oraz podanie danych kontaktowych. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
- 8.3. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- 8.4. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§7 Dane osobowe i RODO
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umowy sprzedaży, a ich podanie jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji zamówienia.
§8 Wysyłka towaru
- Koszty dostawy ponosi klient, chyba że wybrana forma dostawy mówi inaczej bądź kupujący skorzystał ze specjalngo kodu rabatowego na darmową dostawę.
- Maksymalny czas wysyłki towaru wynosi 48h, chociaż w 90% przypadków wynosi on 24h
- Zakupione produkty wysyłamy firmami kurierskimi.
§8 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne przepisy prawa polskiego.
- Spory wynikające z realizacji umów sprzedaży między Sprzedawcą a Klientami będą rozstrzygane przez sądy właściwe zgodnie z przepisami prawa polskiego.